Curs d’Anglès a Irlanda
Les Religioses Concepcionistes, fent-se eco de la realitat actual, oferim durant el mes de juliol la possibilitat de seguir un curs d’anglès a Irlanda. Són dotze nivells els que s’imparteixen, a més de cursos especials per a Universitaris en un Centre per a adults. També tenen l’opció d’assistir a classe amb nadius durant el primer trimestre o curs escolar.
El curs comença l’1 de juliol fins al 29 de juliol
Per alumnes de 9 a 18 anys
Estança en família o residencia
EXPERIÈNCIA
48 anys avalen la nostra professionalitat, ajudada per una competent organització amb directors, professors i personal irlandès en tot el programa.
CONFIANÇA
En el professorat, en els monitors i en les religioses que planifiquen, controlen i dirigeixen l’acció educativa sobre els alumnes. I en l’avaluació contínua per a reconduir qualsevol eventualitat.
PROFESSIONALITAT
Professorat titulat i dirigit per les MM. Concepcionistes que porten els alumnes a superar els diversos nivells i a l’obtenció del títol del Trinity College de Londres.
TEMPORALITAT
Quatre setmanes per a alumnes des de 4t de Primària a Universitaris, en un poble pròxim a Dublín, en la modalitat d’estada en família o en col·legi residencia.
En la modalitat de col·legi residencia, en el prestigiós col·legi Rathdown, només podran inscriure’s alumnes fins a l’edat de 13 anys inclusivament.
ENSENYAMENT
Vint períodes de classe amb estudi dirigit a l’examen del “Trinity College in spoken English”.
ACTIVITATS CULTURALS I ESPORTIVES
Visites culturals una vegada a la setmana i excursions d’interès cultural els dissabtes, amb activitats anteriors i posteriors a les aules per a conèixer la cultura i costums del país.
Totes les tardes organitzem esports, cuina, drama, art, jocs…
Escola La Presentació – Arenys de Mar
11 de febrer a les 19:00 h
Per a més informació, contactar amb:
Margarita Frías
email: mfrias109@yahoo.es
Mòbil: 699 92 52 91